Food Truck festiwalu #Jabłonki już w tę niedzielę odwiedzi Sandomierz

Food Truck festiwalu #Jabłonki już w tę niedzielę odwiedzi Sandomierz

  • Słoneczny i ciepły wrzesień to dobry czas, by na świeżym powietrzu cieszyć się urokami lata oraz przysmakami z naszych jabłek, które są o tej porze roku najlepsze.
  • W ramach festiwalu #Jabłonki, Fundacja State of Poland zainicjowała weekendowy tour specjalnego Food Trucka #Jabłonki.
  • Już w najbliższą niedzielę 13 września br. będzie go można spotkać w Sandomierzu od godz. 14:00 do godz. 21:00 przy Bulwarze im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Tour rozpocznie się w piątek 11 września wizytą na Rynku w Tarczynie, w sobotę uda się na Rynek w Warce, a zakończy objazd niedzielnym postojem na Bulwarze im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sandomierzu. Każdego dnia między 14.00 a 21.00 będzie można skosztować podpłomyków – m.in. z jabłkiem, żurawiną i świeżym tymiankiem cytrynowym, czy specjalnego jabłkowego mocktailu.

Świętuj z nami #Jabłonki w jednym z wybranych miast:

  • Tarczyn 11.09 (piątek), 14:00-21:00

Miejsce: Rynek (za fontanną w kształcie jabłka).

  • Warka 12.09 (sobota) 14:00-21:00

Miejsce: Rynek w Warce.

  • Sandomierz 13.09 (niedziela), 14:00-21:00

Miejsce: Bulwar im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Co to są #Jabłonki?

#Jabłonki to czas celebracji polskich jabłek, które właśnie we wrześniu są najsmaczniejsze. To również przypomnienie o pięknie naszych sadów, w których możemy się bawić, odpoczywać i poznawać jabłkowe sekrety. Dlatego tegorocznym #Jabłonkom towarzyszy objazd dedykowanego Food Trucka, który odwiedza jedne z najbardziej „jabłkowych” miast Polski. Przemyślana i szeroko zakrojona kampania w kreatywny sposób wykorzystuje wzajemnie przenikające się i wzmacniające kanały komunikacji, w tym:

  • zasięgowy spot w TVP emitowany w okresie od 7 września do 7 października, z dodatkowymi wejściami tematycznymi w programach śniadaniowych,
  • współpracę z influencerami o łącznym zasięgu ponad 2 mln odbiorców,
  • komunikację i aktywacje (konkursy, tour Food Trucka, partnerskie restauracje i sieć retail) w social mediach (Facebook, Instagram), z planowanym zasięgiem na poziomie 10 mln odbiorców,
  • tourspecjalnego Food Trucka, który z jabłkowym menu odwiedzi wybrane miasta Polski,
  • działania wyselekcjonowanych, popularnych restauracji, które na czas #Jabłonki 2020 przygotują specjalne menu sezonowe,
  • współpracę z siecią sklepów spożywczych, które włączają się w kampanię,
  • kampanię edukacyjną, w ramach której powstaną materiały na temat tego, jak celebrować #Jabłonki w gronie rodziny i przyjaciół,
  • współpracę z zespołem The Dumplings, który na potrzeby #Jabłonek przygotował dedykowany cover utworu „Kocham Cię, kochanie moje” zespołu Maanam.

Patronami medialnymi #Jabłonek są: magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK, magazyn Food Service, miesięcznik SAD, Restauracja – pismo biznesu gastronomicznego, a także portale: OuiChef.plsadyogrody.pl oraz sad24.pl.

Więcej informacji o projekcie na:

jablonki.com | Facebook | Instagram

Fundacja State of Poland została powołana w 2019 r., by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem. Chcąc utrwalić obraz Polski innowacyjnej i przodującej w wielu dziedzinach, koncentrujemy się głównie na obszarze ekonomicznym i gospodarczym.

Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie. Wśród zrealizowanych przez State of Poland projektów znajduje się m.in. kampania edukacyjna Niepospolita, kampania informacyjna Tax Solidarity oraz szereg działań on-line o charakterze wizerunkowym.

drukuj